Μαρίνα Ψιλούτσικου
Η Μαρίνα Ψιλούτσικου σπούδασε μάρκετινγκ, και έχει διδακτορικό στη στρατηγική των επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου διδάσκει μαθήματα στρατηγικής, μάρκετινγκ και ερευνητικής μεθοδολογίας. Δημιούργησε και είναι επιστημονικά υπεύθυνη του Προγράμματος Personal Branding στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 2022 ξεκίνησε ένα κανάλι microlearning για θέματα προσωπικού μάρκετινγκ και διαχείρισης καριέρας, ενώ έχει τακτική παρουσία στα μεγαλύτερα εγχώρια ΜΜΕ όπου μιλάει για θέματα προσωπικού branding και διαχείρισης καριέρας.
Το ερευνητικό της έργο περιλαμβάνει ανακοινώσεις σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και δημοσιεύσεις σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά και συλλογικούς τόμους σε θέματα personal branding, στρατηγικής, μάρκετινγκ. Έχει τιμηθεί με δύο Best Paper Awards. Έχει επιβλέψει δεκάδες διπλωματικές εργασίες σε θέματα μάρκετινγκ και branding. Είναι συγγραφέας δύο βιβλίων με θέμα το ακαδημαϊκό coaching και ενός με θέμα την ερευνητική μεθοδολογία.